CALL CENTER - RECLAMA?II ?I SESIZARI

Birou Clien?i - Call Center
Coordonator: cj Herman Diana Consuela



Comunicare cu utilizatorii

    Pute?i comunica direct cu reprezentan?ii SC COMPANIA DE APA ARAD SA prin intermediul dispeceratelor ?i al Serviciului Rela?ii Clien?i.


     V? pute?i adresa Serviciului Rela?ii Clien?i(str. Sabin Dragoi 2-4 tel: 0257/270843 int 175 sau 176), în scris, telefonic sau direct la sediul nostru pentru orice sesizare, reclama?ie sau solicitare de informa?ii. Programul de lucru cu publicul este de luni pân? vineri, între  08:00 – 16:00.
     Pute?i sesiza telefonic dispeceratele companiei în cazul în care serviciile de ap? ?i de canalizare nu sunt corespunz?toare: nu ave?i ap? rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure, contorul de bran?ament este defect, a?i observat un defect la re?eaua public? de ap? (conduct? spart?, canal înfundat, lipsa capacelor de canal) ,transmiterea indexului de apa rece,etc.
 NOTA: Interventiile companiei se refera strict la elementele re?elei publice de ap? ?i canalizare ,pan? la caminul de apometru inclusiv contorul,respectiv caminul de racord canalizare amplasat pe domeniul public.
Trimite?i o sesizare/reclama?ie
Dac? dori?i s? ne trimite?i sugestii, reclama?ii sau adrese v? rug?m folosi?i formularul de reclama?ii onlinedin sectiunea RELATII CLIENTI  a portalului  www.caarad.ro
 
Date contact dispecerate:
 
DISPECERAT  AP? MUNICIPIUL  ARAD
ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/234883

DISPECERAT  CANAL   MUNICIPIUL  ARAD

ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/281373

DISPECERAT  LOCALIT??I  JUDETUL     ARAD

ORAR   Permanent
Telefon 0372/782686