CALL CENTER - RECLAMAȚII ȘI SESIZARI

Birou Clienți - Call Center
Coordonator: cj Herman Diana Consuela



Comunicare cu utilizatorii

    Puteți comunica direct cu reprezentanții SC COMPANIA DE APA ARAD SA prin intermediul dispeceratelor și al Serviciului Relații Clienți.


     Vă puteți adresa Serviciului Relații Clienți(str. Sabin Dragoi 2-4 tel: 0257/270843 int 275 sau 276), în scris, telefonic sau direct la sediul nostru pentru orice sesizare, reclamație sau solicitare de informații. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între  08:00 – 16:00.
     Puteți sesiza telefonic dispeceratele companiei în cazul în care serviciile de apă și de canalizare nu sunt corespunzătoare: nu aveți apă rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure, contorul de branșament este defect, ați observat un defect la rețeaua publică de apă (conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal) ,transmiterea indexului de apa rece,etc.
 NOTA: Interventiile companiei se refera strict la elementele rețelei publice de apă și canalizare ,pană la caminul de apometru inclusiv contorul,respectiv caminul de racord canalizare amplasat pe domeniul public.
Trimiteți o sesizare/reclamație
Dacă doriți să ne trimiteți sugestii, reclamații sau adrese vă rugăm folosiți formularul de reclamații onlinedin sectiunea RELATII CLIENTI  a portalului  www.caarad.ro
 
Date contact dispecerate:
 
DISPECERAT  APĂ MUNICIPIUL  ARAD
ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/234883

DISPECERAT  CANAL   MUNICIPIUL  ARAD

ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/281373

DISPECERAT  LOCALITĂȚI  JUDETUL     ARAD

ORAR   Permanent
Telefon 0372/782686