CALL CENTER - RECLAMA?II ?I SESIZARI

Birou Clienti - Call Center
Coordonator: Mihaela Toderici



Comunicare cu utilizatorii

    Puteti comunica direct cu reprezentantii SC COMPANIA DE APA ARAD SA prin intermediul dispeceratelor si al Serviciului Relatii Clienti.


     Va puteti adresa Serviciului Relatii Clienti(str. Sabin Dragoi 2-4 tel: 0257/270843 int 175 sau 176), în scris, telefonic sau direct la sediul nostru pentru orice sesizare, reclama?ie sau solicitare de informa?ii. Programul de lucru cu publicul este de luni pâna vineri, între  08:00 – 16:00.
     Puteti sesiza telefonic dispeceratele companiei în cazul în care serviciile de apa si de canalizare nu sunt corespunzatoare: nu aveti apa rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure, contorul de bransament este defect, ati observat un defect la reteaua publica de apa (conducta sparta, canal înfundat, lipsa capacelor de canal) ,transmiterea indexului de apa rece,etc.
 NOTA: Interventiile companiei se refera strict la elementele re?elei publice de apa si canalizare ,pana la caminul de apometru inclusiv contorul,respectiv caminul de racord canalizare amplasat pe domeniul public.
 
Date contact dispecerate:
 
DISPECERAT  APA MUNICIPIUL  ARAD
ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/234883

DISPECERAT  CANAL   MUNICIPIUL  ARAD

ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/281373

DISPECERAT  JUDETUL     ARAD

ORAR   Permanent
Telefon 0372/782686