CALL CENTER - RECLAMAŢII ŞI SESIZARI

Relaţii cu clienţii-Call Center
Coordonator: ec. Hristov Constantin



Comunicare cu utilizatorii

    Puteţi comunica direct cu reprezentanţii SC COMPANIA DE APA ARAD SA prin intermediul dispeceratelor şi al Serviciului Relaţii Clienţi.


     Vă puteţi adresa Serviciului Relaţii Clienţi(str. Sabin Dragoi 2-4 tel: 0257/270843 int 275 sau 276), în scris, telefonic sau direct la sediul nostru pentru orice sesizare, reclamaţie sau solicitare de informaţii. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între  08:00 – 15:30.
     Puteţi sesiza telefonic dispeceratele companiei în cazul în care serviciile de apă şi de canalizare nu sunt corespunzătoare: nu aveţi apă rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure, contorul de branşament este defect, aţi observat un defect la reţeaua publică de apă (conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal) ,transmiterea indexului de apa rece,etc.
 NOTA: Interventiile companiei se refera strict la elementele reţelei publice de apă şi canalizare ,pană la caminul de apometru inclusiv contorul,respectiv caminul de racord canalizare amplasat pe domeniul public.
Trimiteţi o sesizare/reclamaţie
Dacă doriţi să ne trimiteţi sugestii, reclamaţii sau adrese vă rugăm folosiţi formularul de reclamaţii onlinedin sectiunea RELATII CLIENTI  a portalului  www.caarad.ro
 
Date contact dispecerate:
 
DISPECERAT  APĂ MUNICIPIUL  ARAD
ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/234883

DISPECERAT  CANAL   MUNICIPIUL  ARAD

ORAR  Luni-Duminica   07,00-23,00 ,inclusiv  sarbatorile legale;
Telefon 0257/281373

DISPECERAT  LOCALITĂŢI  JUDETUL     ARAD

ORAR   Permanent
Telefon 0372/782686